advertise

کاغذ دیواری در رشت

همه ما ترجیح می دهیم در خانه هایی زندگی کنیم که دکوراسیون شیک، لوکس و در عین حال عامه پسند داشته باشد. و اگر دکوراسیون آن قدیمی باشد، تلاش می کنیم تا به شیوه های مختلف، تغییرات جدید در آن ایجاد کنیم. اگر کمی به اطراف خود دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که این روزها دیگر کمتر کسی به دنبال دیوار های گچی است، مگر در دکوراسیون های خاص. یکی از ساده ترین و جدید ترین راهکارهای برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی خانه، استفاده از کاغذ دیواری است.
کاغذ دیواری های انواع و مدل های مختلفی دارند که به کمک آن ها می توانید تغییرات محسوسی در فضای داخلی خود ایجاد کنید. کاغذ دیواری ها از جمله متریال دکوراسیون داخلی اند که می توانند به عنوان دیوار پوش برای دیوار های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. این روکش ها در مدل ها، طرح ها و مدل های بسیار متنوعی طراحی و تولید شده و در بازار موجود می باشند.
در ادامه این مقاله به انواع کاغذ دیواری و مزایای آن ها پرداخته ایم. پس برای آشنایی بیشتر با تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی همراه ما باشید. مجموعه فنی مهندسی ساب مفتخر است اعلام کند که با بهره بردن از برترین طراحان و مهندسین معمار در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی منزل کلیه خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون را انجام می دهد.


کاغذ دیواری در رشت| شرکت فنی مهندسی ساب

مزایای کاغذ دیواری

• تنوع طرح و رنگ بالا
• جداشدن راحت از دیوار
• دوام و کیفیت بالا
• قابل شستشو
• مقاوم در برابر گرد و خاک
• مقاوم در برابر گرما و رطوبت
• کمک به بزرگتر نشان داده فضای داخلی
• پوشش دهی مناسب ایرادات و کثیفی های دیوار

انواع کاغذ دیواری در رشت

کاغذ دیواری ساده

از پر استفاده ترین و پرکاربردترین کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری های ساده هستند که همیشه پرطرفدار بوده و هستند. در حال حاضر ترکیب این کاغذ دیواری ها با با مدل های طرح دار، جلوه ای مدرن و چشمگیر در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند. از مهم ترین مزیت های این مدل کاغذ دیواری ها، قیمت مناسب و رنگبندی بسیار متنوع آن هاست.

کاغذ دیواری برجسته

 کاغذ دیواری های برجسته از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اند که ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند. این مدل کاغذ دیوار ها تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد و خلاقانه ای دارند و از پرفروش ترین مدل های بازار به شمار می آیند. قابل شستشو بودن از ویژگی های کاغذ دیواری های برجسته است.


کاغذ دیواری تصویری

 زمانی که به دکوراسیون داخلی مدرن دقت کنیم، محصولات متنوع بسیاری به چشممان می خورد. که یکی از آن ها کاغذ دیواری های تصویری است. در این سبک کاغذ دیواری ها که یکی از پرطرفدارترین ها هستند، می توانید مطابق سلیقه خود یک کاغذ دیواری با رنگ و طرح دلخواه داشته باشید. طرح و ابعاد این کاغذ دیواری ها طبق سفارش مشتری انجام می شود.

کاغذ دیواری کلاسیک

 طراحی کاغذ دیواری های سبک کلاسیک جدید نیست و سال های زیادی از ورود این سبک به طراحی داخلی می گذرد. این سبک از کاغذ دیواری ها از معروف ترین و مطرح ترین سبک ها به شمار می آیند. در طراحی و اجرای معماری سبک کلاسیک در رشت بیشتر از نقش ها و خطوط منحنی استفاده شده است. نظم در چیدمان از مهم ترین مزیت های این مدل کاغذ دیواری ها است.


کاغذ دیواری سه بعدی

اگر به دنبال ایجاد فضایی متفاوت و خاص از دیگر کاغذ دیواری ها برای دکوراسیون داخلی خود هستید، کاغذ دیواری های سه بعدی انتخاب مناسبی اند.این مدل کاغذ دیواری ها با بهره گیری از اشکال هندسی و انتزاعی، جلوه ای چشمگیر و زیبا در دکوراسیون داخلی به نمایش خواهند گذاشت که ابعاد و طرح آن مطابق با سلیقه مشتری انجام می گیرد.

کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری های آبرنگی ترکیبی از طرح های آبرنگی و نقاشی اند. که برای استفاده در اتاق خواب و همچنین فضاهای هنری بسیار مناسب اند چرا که علاوه بر طرح های هنری، دارای رنگ های فانتزی و شاد هستند. در سبک طراحی و دیزان مدرن نیز از این مدل کاغذ دیواری های استفاده می شود که بسیار شیک بوده و جذابیت فضا را چند برابر می کنند.


کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ؟

شاید اینکه برای دیوار های خانه رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری، سوال شما هم باشد. پیشنهاد ما به شما کاغذ دیواری است، چرا؟ رنگ و طرح هایی که با استفاده از کاغذ دیواری می توانید روی دیوار ایجاد کنید، از طریق رنگ آمیزی ممکن نیست. به طور کلی؛ رنگ آمیزی دیوارها، تکنیکی ایده آل و عالی است اما به شرطی که به تک رنگ بودن دیوارها تمایل داشته و یا قصد داشته باشید از دو رنگ متفاوت اما ساده استفاده کنید.
در صورتی که تمایل دارید نقش و طرحی خاص و جلوهای متمایز و جذاب را روی دیوار پیاده کنید؛ تنها انتخاب کاغذ دیواری است. چرا که حتی شما در زمینه نقاشی و طراحی توانایی های بسیاری هم داشته باشید، باز هم پیاده سازی طرح های مورد نظر روی دیوار، دشوار است و از توان شما خارج است. و به همین دلیل؛ بهترین گزینه برای دکوراسیون، کاغذ دیواری است.

کاغذ دیواری آبرنگی در رشت| دفتر فنی مهندسی ساب

طراحی و زیبایی دکوراسیون داخلی منازل همواره مورد توجه افراد است. در گذشته طراحی های داخلی کاملا ابتدایی و ساده بودند؛ اما امروزه با روی کار آمدن صنایع مختلف، با ابزار و لوازم متفاوتی برای طراحی داخلی روبرو هستیم.
کاغذ دیواری از مهم ترین ابزار دکوراسیون داخلی عصر حاضر است که به شدت مورد استقبال مردم با همه سلیقه ها قرار گرفته است. در صورتی که طرح و رنگ کاغذ دیواری درست و اصولی انتخاب شود، بی شک تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی بی نظیر و رضایت بخش است. برای دریافت مشاوره دکوراسیون و خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.