advertise

خرید ویلا در رشت

خریداری کردن ویلاهای شمالی و دسته بندی هزینه های انها

از معاملات رایج در زمینه املاک خریداری کردن ویلاهای شمالیاست. به دلیل درآمد خوبی که امروزه از ساخت و ساز و فروش ویلا ها در شمال کشور کسب می شود، بسیاری از افرادی که توانایی و هزینه مورد نیاز برای ساخت و ساز را دارند به انجام این کار روی می اورند. خریداری کردن ویلاهای شمالی توجه بسیاری از افرادی را که تمایل به خرید مسکن در یک منطقه خوش آب و هوا دارند به خود جلب کرده است. و همین نکات،باعث شده است که با روند صعودی خرید و فروش املاک و خصوصا ویلا در شمال کشور مواجه شویم
نرخ قیمت های املاک در نقاط مختلف شمال کشور کاملاً متفاوت است و بر حسب موقعیت مکانی و جغرافیایی زمین و یا ملک مورد نظر دسته بندی میشود.شاید شما هم یکی از افرادی باشید که تمایل به خریداری کردن ویلاهای شمالی دارید و استان مازندران را برای این کار انتخاب کرده اید اما اطلاع کافی از هزینه ها و شرایط خرید ویلا در این استان ندارید. بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید.همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها با متخصصان شرکت فنی مهندسی ساب تماس بگیرید.


خریداری کردن ویلاهای مدرن در رشت

از مزیت‌های خرید املاک در بخش شمالی کشورجاذبه های گردشگری فراوان و آب و هوای مطلوبی است که این منطقه دارد و این امر یک ویژگی منحصر به فرد برای استان‌های شمالی کشور محسوب می‌شود. در بحث ابتدایی مقاله قصد داریم تا شما را با هزینه های پنهان خریداری کردن ویلاهای شمالی و دسته بندی آن ها آشنا کنیم.


هزینه های پنهان کدامند؟
شما برای خریداری کردن ویلا های شمالی باید اطلاعات لازم را در زمینه هزینه های پنهان داشته باشید. شاید شما هم شاهد این قضیه بوده باشید که یکی از از اطرافیانتان ویلایی راخریداری کرده است و از ویژگیهای ظاهری آن کاملاً راضی بوده است اما پس از گذشت مدتی با مشکلاتی مواجه شده است.

پیش از خرید با دقت کافی تمام قسمتهای ویلا را بررسی کنید

بسیاری از افراد بر این باورند که زیبایی‌های ظاهری ویلا شامل آشپز خانه های لاکچری و لوکس و شکوه داخلی ان تنها دلیل کافی و لازم برای خرید ویلاست اما به خاطر داشته باشید که زرق و برق ظاهری ویلا به تنهایی برای انتخاب ویلای مناسب کافی نیست. اگر بخواهیم در بیانی ساده تر این موضوع را برای شما شرح دهیم می‌توانیم بگوییم که مصالح با کیفیت نیز به اندازه گچبری های زیبا و حتی بیشتر از آن در زمینه خریداری کردن ویلا های شمالی اهمیت دارند. متاسفانه امروزه به دلیل بازار پر رونق خریداری کردن ویلاهای شمالی بسیاری از فروشنده ها اقدام به انجام شگردهایی می‌کنند تا با ایجاد آنها به زرق و برق ظاهری ویلا افزوده و درنتیجه ذهن خریدار را از مسیر اصلی و بررسی کیفیت باطنی ویلا منحرف کنند . 

خرید ویلا در رشت | دفتر فنی مهندسی ساب

خرید آپارتمان در رشت | دفتر فنی مهندسی ساب

این نکته را در نظر داشته باشید که هر هزینه ای را نمی توانیم در زمره هزینه های پنهان به حساب آوریم برای مثال هزینه رنگ آمیزی ویلا خریداری شده توسط شما اگر در پایان کار بتواند نتیجه مطلوبی را که خواهان آن بودید به شما ارائه دهد جزو هزینه های پنهان محسوب نمی شود.
اولویت اول تان برای خریداری کردن ویلاهای شمالی را به مصالح به کار رفته در ویلا اختصاص دهید. اگر احساس می کنید که بخش هایی از ویلا نیازمند بازسازی و یا تعمیر هستند حتماً پیش از خریداری کردند و هزینه‌های آن را بررسی کرده و در نظر بگیرید


رده بندی هزینه های مختلف برای خریداری کردن ویلاهای شمالی

هزینه های ویلا بستگی به این قضیه دارد که ویلایی که خریداری میکنیم در داخل شهرک های ویلایی باشد و یا به طور مجزا و مستقل باشد.بسته بندی هزینه های پنهان و اشکار ویلاها به شرح زیر است:
هزینه های زیباسازی فضای سبز ویلا و محوطه
هزینه های مربوط به مالیات شهرداری شامل تلفن برق گاز و…
هزینه های طراحی تراس و بالکن هزینه های مربوط به تمیز کردن ساختمان و هزینه نگهبان و سرایدار
هزینه های شارژ ساختمان که مخصوص ویلاهای شهرکی است
هزینه های مربوط به دریافت سند تک برگ و یا انتقال آن (در نظر داشته باشید که این هزینه ها مربوط به ویلا هایی است که سند مشارکتی دارند و باید در پایان معامله، مراحل دریافت سند تک برگ از طریق صاحب ملک استعلام شود)


سیری درون ویلاهای شمالی

خرید خانه یکی از مشکلاتی است که بسیاری از ما را در دنیای امروز درگیر خود کرده است. هزینه های تعمیر قسمت های داخلی خانه جزو آن دسته از هزینه هایی است که ممکن است برای بسیاری از ما پس از خرید خانه و یا ویلای مورد نظر پیش بیاید.گاهاً ممکن است ویلای خریداری شده به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز نبوده باشد ، و یا به دلیل نبود امنیت کافی در منطقه مورد نظر مجبور باشید که فضای داخلی و خارجی ویلای تان را با سیستم های امنیتی تجهیز کنید. یا ممکن است لوازم داخلی ویلا آنچنان باکیفیت نباشند که بتوانند نیازهایتان را تامین کند. بنابراین،شما به خریداری کردن مجدد آنها و یا ارتقا انها نیاز دارید.

تعمیر ویلا در رشت | دفتر فنی مهندسی ساب

بازسازی ویلا در رشت | دفتر فنی مهندسی ساب

هزینه های مربوط به اضافه کردن بخش های جدید به ویلا

از دیگر مواردی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که احتمال اینکه بعد از خریداری کردن ویلاهای های شمالی مورد نظر تمایل به بازسازی ،نوسازی و یا اضافه کردن بخش جدید به آن را داشته باشید زیاد است. پس، هزینه های این بخش را هم در نظر بگیرید. تکمیل کردن بخش زیر زمینی ویلا نیز می‌تواند از مواردی باشد که شما باید هزینه‌هایش را بررسی کنید. موارد بالا همه و همه جز مواردی هستند که شما باید پیش از خرید ویلا لیست کاملی را از آنها تهیه کنید و هزینه هایشان را در نظر بگیرید.


اگر تمایل به خرید ویلاهای شهرکی دارید متن زیر را مطالعه کنید

ویلاهای شهرکی دارای قوانین بخصوص هستند و شما با موافقت با خرید این ویلاها این امر را پذیرفته اید که تابع قوانین آنها خواهید شد.زندگی در این ویلاها شرایط بخصوصی دارد و ما به اختصار آنها را برای شما بازگو میکنیم. پیش از خرید ویلاهای شهرکی توافق نامه هایی را که در زمینه شرایط زندگی کردن در این ویلاها ارائه شده است ،با دقت مطالعه کنید.وجود نگهبان در ویلاهای شهرکی باعث شده‌ است که امنیت این ویلاها تا حدودی تامین باشد .بنابراین، هزینه های پرداختی مربوط به نگهبان را نیز در نظر بگیرید


هزینه های پنهان مربوط به مسیر ویلا های شمالی

اگر شما هم جزوه آن دسته از افرادی هستید که ویلای شمالی خریداری کرده‌اید اما خود ساکن استانی دیگر هستید، هزینه های مربوط به رسیدن به مقصدتان را نیز درنظربگیرید. هزینه اسباب کشی به توجه زیادی نیاز دارد و حتی اگر شما مایل باشید که لوازم مورد نیاز تان را در محل سکونت خود خریداری کرده و سپس به شمال منتقل کنید، باز هم باید هزینه های مربوطه اسباب کشی را در نظر بگیرید.

پدیده‌ای به نام ویلای شمالی

همانطور که در بندهای بالا ذکر کردیم، نکته ای که ویلاهای شمالی را نسبت به سایر نقاط کشور منحصر به فرد می کند، وجود طبیعت بکر و بی نظیر و اب و هوای مطلوبی است که در این منطقه حاکم است. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این طبیعت زیبا به مراقبت و نگهداری نیز احتیاج دارد . پس ،اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از باغداری و پرورش گل و گیاه سررشته ای ندارید باید هزینه‌های مربوط به باغبان را نیز در نظر بگیرید


جمع بندی

جهت خریداری کردن ویلاهای شمالی به این نکته نیز توجه داشته باشید که شهرداری برای این ویلاها هزینه های مالیاتی در نظر می گیرد که شما نباید آنها را دست کم بگیرید. هزینه های مالیات هر سال تغییر می کند. هزینه کمیسیون بنگاه معاملاتی املاکی که معامله مورد نظرتان را در آن انجام می دهید و همچنین ،امور بیمه ای نیز جزو دیگر هزینه هایی هستند که حتماً باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید.انها نیز در زمره هزینه های پنهان محسوب میشوند. در پایان،این امر از کسی پوشیده نیست که همه ما دوست داریم ویلایی را خریداری کنیم که پس از خریدش با پشیمانی مواجه نشویم.بنابراین،حتما تمامی نکات ذکر شده در بالا را در دستور کار خود برای خرید ویلا قرار دهید.همچنین میتوانید با تیم فنی مهندسی ساب تماس حاصل فرمائید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند شوید.